orolig

Borde sova, men är för orolig, hjärtat slår så hård, ja kan inte andas, tankarna går på högvarv och jag börjar få panik!
Imorgon kanske allt är över, och jag vet inte hur eller om jag kommer klara det. Jag får så ont i magen av att bara tänka på att möjligheten finns, det bränner i bröstet på ett såntdär obehagligt hemskt sätt, och jag får käslan av att svimma när som helst!
Jag vet inte hur jag ska kunna ta ett förväl. Jag kan inte.. jag vill inte! Det går inte!


Ska nog slå på en skräckis så jag förhoppningsvis kan vara rädd över någonting annat och då även kunna somna.. men först ska jag borsta tänderna och dricka massa vatten i hopp om att det hjälper mot en ond hals.. eller ännu bättre, ett brustet hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0