nu vänder det

Ja, äntligen har jag hittat grymt mycket motivation för träning. Och jag är redan igång. Nu ska jag gå ner i vikt och sedan bygga muskler! Och ingenting kan stoppa mig nu! Ser på det långsiktigt men -14 så är jag nöjd! (jag vet att man inte ska nämna sånt offentligt men whatever, det ger mig lite press ju) Ja, jag väger mer än vad det ser ut som men vad behöver man inte gå in på!
Kärlek gör en fet! Åtminsone äkta kärlek, ja fett med kärlek. heeh!...
Ja, men nu ändrar vi på det. Nu ska det vända, jag ska åter igen börja använda jeans! Älskade älskade jeans som just nu ligger nerpackade hos mor och far eftersom jag endå inte får på mig dom!

Helt sjukt att man låtit det gå så långt! Världens komplex har växt fram nu! usch vad dålig man kan må över nått man orsakat själv.. men vissa saker kan man ju ändra på, som i mitt fall träning! i love it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0