jag älskar dig

Tänk att det kan krävas så mycket för att man ska inse hur det ligger till. Vad man egentligen håller på med. tänk att det ska behöva gå så långt.
Jag kan inte förlåta mig själv, och jag kan heller inte ta tillbaka allt jag gjort. Och värst av allt, jag har egentligen inget bra svar på varför. Varför det har blivit som det blivit..
Jag önskar jag hade en sista chans, men vet inte om jag ens är värd det. Åh, varför ska det behöva å så illa innan man förstår.
Varför ska man behöva förlora nån innan man gör allt för den. När man vet att man alltid kunnat och velat göra det. Varför ska jag visa motsatsen till vad jag känner, fast det gör så ont för oss båda.
Varför förstörde jag nått som tog så mycket plats i mig. Och jag känner det verkligen nu, hur tomt det är. Hur jävla tomt och trasigt det känns. Hur ont det verkligen gör.
Jag vill bara gråta, men du sa alltid att det inte hjälper, och du har rätt. hur mycket jag än gråter blir ingenting som det borde, som jag önskar och som jag vill.
Jag vill be om ursäkt för allt, men någonting får mig att inte ens göra det. För det krävs så mycket mer än så, och det är redan försent för allt det.


trodde de skulle kännas bättre efter att ha fått ur lite tankar, men de gör bara ont i mig. jag tänker på det hela tiden, dig, hur det är, vad jag gjort och vad som kommer hända. ingen förstår.
Fast iofs, hur ska någon annan kunna förstå, när inte ens jag förstår hur man kan tycka så otroligt mycket om en person. En person som jag lyckats orsaka så mycket illa, och som även gjort detsamma tillbaka. Men det gör jag, så sjukt mycket.

så, nu vare skrivet. nu är det bäst jag lägger mig, för imorgon väntas en ångestdag över detta inlägg. men på sätt o vis var det bara tvungen att komma ut. Tur mamma håller mig sällskap imorgon så jag får annat att tänka på! gondatt..



Det kommer alltid finnas en hand för dig nånstans
Du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam
Och alla vill väl ha dig nu
Dom har ju väntat på det här
Och jag hatar att jag älskar dig
Och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0