hang with me

ja vad har hänt senaste dagarna egentligen.
jag hinner alltid glömma bort allt jag gör, men ska lite snabbt försöka komma på.

I lördags var jag en sväng på stan med mamma! Sedan gick vi hem hit och pappa kom även han och fikade med oss i min städade lägenhet som jag hade gjort så fin! Pappa hade även med sig en stor jättefin bukett från han och mamma! Dom är ju för söta med mig ibland!

Sedan kom Safina hit och åt middag med mig innan hon drog vidare och jag till Denise som fyllde 20! Blev lite väl mycket för mig, men trevligt hade jag!

Igår mådde jag oväntat bra.. till en början, mot eftermiddag/kvällen var det värre! Skulle lyxa till det med ett maxmål, men tog mig säkert en timme att få i mig, och då var det inte ens allt. Sedan hade jag och safina en fetar-mys-söndag! Perfekt!

Idag var jag på en intervju jag helst vill glömma, så låt oss nu göra det! så borta!
Sedan åkte jag med Jocke och Anna till Ljusdal (Järvsö) för att överraska Sofia som fyller 20 idag! Hon vart så glad så hon grät när vi kom! Så det var roligt, sedan fick vi massor med godfika och avslutade vår lilla roadtrip på Dollar Store!
När jag väl kom hem slocknade jag i soffan tills Liza kom och då blev det en sväng för oss på Kermit innan vi placerade oss i soffan och bara slöa!

Nu har hon gått och lagt sig och jag har slagit på SATC, laddat upp med Cola Zero och Ben & Jerry glass!
Känns som om jag håller på att bli sjuk, så då passar jag på att unna mig lite!

Men nu ska ja sluta skriva här och fokusera på SATC! godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0