träning träning

Har varit riktigt lat med träningen senaste dagarna. TYVÄRR!
Man ångrar det verkligen när man väl tar fingrarna ur röven och går dit igen. Visserligen var det bara några dagars vila från gym, har ju rört på mig lite endå, men kände mig klen idag, men kämpade på riktigt bra endå. Drog med mig anna och körde armar och ben, och det kommer kännas imorgon, vilket jag ser fram emot! Ju mer träningsvärk ju mer motivation får jag! Så imorgon ska jag försöka köra lika hårt!

Tyvärr går det inte nå vidare med maten! Och extra dåligt går det idag! Bestämde mig för att börja med disken när jag kom hem från EGO, samtidigt började jag koka ägg, nu är matlusten på noll och äggen ligger fortfarande kvar i kastrulen, orörda! Hur dum får man vara! Jag som redan har så grymt svårt att äta de första timmarna efter jag tränat, och brukr verkligen få kämpa o tvinga i mig någonting efteråt! Hur kan man ens komma på att ta tag i disken innan man ska äta.. vilken tabbe! Men ska iaf tvinga i mig två ägg och en avokado nu!

Sedan ska jag fortsätta med diskandet och städandet och ikväll kan det mycket möjligt bli en sväng på Bite Line. Ska bjuda min lilla sambo på både taco- och glassbuffé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0