en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig

mina känslor har verligen gått upp och ner och hit och dit de senaste dagarna. på ett sätt skönt, men samtidigt väligt jobbigt.
men jag känner att en del av mig släpper sakta men säkert, och försöker gå vidare. Även om det är svårt och gör lite ont. men jag vet att en del alltid kommer finnas där för dig. Och det vill jag också, för du betyder och har betytt väldigt mycket för mig. Men jag börjar inse att ibland kanske man måste ta lite tid ifrån varandra.. sedan får vi se var livet tar oss. kanske närme än någonsin eller så förbir du ett relativt fint minne.. vem vet.


och ja, just nu känns saker och ting okej, men om tio minuter kan ett nytt inlägg komma om hur dåligt det känns.. för det är precis i det stadiet jag är i nu, upp och ner, ner och upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0