deprission

Ja, ni som följer min blogg, eller ni som över huvud taget kikar in här alls inser nog ganska snabbt att mina känslor oftast om inte jämt kommer ut i text när jag är väldigt nedstämd och full i sorgliga tankar och känslor.
Och jag har varit väldigt öppen med en stor del av det den senaste tiden, så ni vet nästan för mycket.
Men jag har nu känt senaste veckan att det känns mycket bättre, och kanske är det därför jag inte uppdaterat särskillt mycket, tyvärr.

Och jag överväger att lägga den här bloggen åt sidan faktiskt! Möjligtvis starta en ny, muntrare blogg. Men endå har kvar den här svarta, sorgliga, mörka bloggen, för en sorglig dag måste jag nog skriva av mig här också.
För ännu har jag inte gråtit eller sörjt min förlust (eller vinst som vissa skulle säga) och jag blir förvånad om det inte kommer, eftersom det varit en så otroligt stor del av mitt liv. Och det kommer finnas kvar ett bra tag till om jag känner mig själv rätt.

Ja, i vilket fall är jag på väg mot ljusare tider, för er som är intresserade. Så snart hörs vi i ett muntrare inlägg.
Och vi kan ju starta med en stulen lista..

Vilket ställe är du oftast på? Har blivit mycket memento på senaste tiden men annars är det väl svensson och stadshuset

Favoritklubb: Oscar tror jag.

Så viktig är musiken: Viktigast!.

Hit tar jag någon på första dejten: Soffan för en film?

Här firar jag min födelsedag: Alltid olika, senast i vemdalen.

Här skulle jag fria: Tror inte jag skulle kunna fria faktiskt, jag är för osäker och tycker att det är mannens uppgift. haha

Hit går jag en tisdag: till soffan.

Undviker: Oärlighet!

Om du sitter själv i en bar, vad gör du? Brukar inte hända, men skulle nog dracka några glas för att inte skämmas så mycket över hur ensam jag ser ut.

Bästa utestället att vara ensam på: Stadshuset kanske, där känner man alltid någon.

Stammis på: Memento nu kanske.

Beställer alltid: Vin.

Dricker helst: White Russian eller shots.

Bästa gå-ut-plagget: Svart Klänning.

Äter på väg ut: Ingenting.

Äter på väg hem: Ingenting eller Max.

Det första du gör när du kommer hem: Slänger av mig kläderna.

Äter dagen efter: Ingenting alls i princip.

Utekväll jag helst skulle vilja återuppleva: oj vad svårt, var ett bra tag sedan jag hade en riktigt riktigt bra utekväll.

Utekväll jag ger allt för att slippa återuppleva: Lördag för några helger sedan när allt bara blev svart.

Så är jag att springa på ute: Glad och galen! (om du inte är fel person vill säga)

Bästa sättet att få kontakt med någon: Blink blink! haha

Kan man träffa kärleken ute? Ja det tror jag.

Har du blivit utslängd någon gång? Ja.

Har du blivit dumpad ute någon gång? Usch nej.

Har du fejkat stämplar? Tror jag inte.

Så länge är det värt att stå i kö: Beror helt på väder och ställe.

 

hemskt tråkig lista, men nu orkar jag inte sitta här och slösa tid! Botten upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0