what if you

De senaste 1,5 dygnet som passerat har bara varit helt upp och ner känner jag.
På grund av saker och ting jag inte tänker nämna här dock.
Men det har inte bara varit dåliga saker, vi har ju faktiskt haft tur med vädret. Och jag har handlat, det gör mig ju alltid lite gladare, och så har jag grillat ikväll. Betalat min första adressändring, handlat trasor till mitt snart nya hem, fått tag i några flyttkartonger och fortsatt packningen lite smått.
Jag borde vara gladast i världen just nu, men det satte jag visst stop för själv.

ska snart slå på en film och bädda ner mig med bobbo och äta marsglass..... , godnatt!

 



vi är ju bara människor trots allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0