what you feel is what you are and what you are is beautiful

hallå hallå.
var ett tag sedan man klottrade ner några rader här. Känns som om jag tappat suget en aning.
Tänkte, vem vill läsa mina deprimerande rader ändå.
Men idag är jag på bättre humör och har lite tid över så varför inte skriva en rad här.
Inte särskillt mycket som hänt dock.

Hunnit med att blonderat håret, dragot ut två gånger, umgåts mycket, sovit för lite, unnat mig själv en "skönhetsbehandling" om man nu kan kalla det så, har iaf för första gången betalt för att fixa mina ögonbryn, noppat och färgat, vilket har gett mig ångest över två saker, 1. PENGAR. det var pengar jag egentligen inte hade. 2. SVART. det är färgen mina ögonbryn bär nu. Men men, tror det mest är en vanesak. Har ju nämligen aldrig haft några ögonbryn egentligen. OCh jag tjatar alltid om mina ögonbryn så "WTF" (haha) varför inte unna sig! som safina sa, och "WTF" det gjorde jag. Jag har ju iaf ett par synliga ögonbryn nu! haha!
Så nu sitter jag här i min ensamhet, med två svarta ögonbryn i att alldeles för blekt och förstört ansikte med sår i hårbotten och gult hår! high five!!

Tänkte iaf ta och slå på en film, den svenska filmen Prinssesa! Vet inte vad den handlar men vet att min brors vän tydligen ska vara med och att den låg hemma i vardagsrummet så varför inte kika på den.

Imorgon vet jag inte vad som händer, jag borde egentligen ha inpackning i mina ögonbryn så lite färg försvinner (förhppningsvis) ta hand om min hårbotten, sola, duscha, borsta håret, äta någonting vettigt för en gång skullt. Ja, jag borde tänka lite på vad jag gör med mig själv helt enkelt. Men det får vi se imorgon om jag orkar med..
Nu var det ju film som gällde!

Godnatt!


ett par ögonbryn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0