what you feel is what you are and what you are is beautiful

Ännu en lat dag har passerat. Har faktiskt inte varit ut genom dörren idag ens. Grymt dåligt av mig! Men lite nytta har man lyckats göra iallafall. Duschat, lagat middag och nu ska ja snart ner och ta upp det sista från tvättstugan!
Blev inge upp med tuppen och tvätta heller, och inte tog ja mig o träna heller. Fy vad hemsk man är egentligen!
Men imorgon har jag iaf lite planer. Upp i tid, lite att fixa sedan vare inte mycket mer att planera, men någonting kommer jag nog hitta på eftersom jag ska upp sisådär vid halv niotiden.. senast!

Nä nu ska ja nog fördriva tiden med den här hyfsat lama listan man fått över sig..



ALLMÄNT...
Namn: du kan kalla mig Elin
Piercingar: nej
Tatueringar: ja, en än så länge, fler kommer när pengar finns
Längd: ungefär 161
Skostorlek: ibland 36 ibland 37
Hårfärg: blonderad
Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: JA!!
Tycker andra att du är attraktiv: det får du fråga dom om
Vilket shampoo använder du: Det är olika
Vilken parfym använder du: Escada eller Britneys just nu
Vad är du rädd för: att förlora nåon osm står mig nära.
Gillar du att tvätta: nä, men nu är jag snart klar.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jodå, det gör jag!


SENASTE...

Film du hyrde: kan nog ha varit en skräckis.
Film du köpte: Twilight, eller ja fick med den i en tidning, men det tycker jag räknas iaf!
Låten du lyssnade på: Lyssnar på Lady Gaga - Paparazzi nu.
Låten du hade på hjärnan: Minns inte, just nu nynnar jag på den ja lyssnar på
Personen du ringde: André
TV program du tittade på: Svenska Hollywoodfruar!
Personen du tänkte på: Maria Montizami eller vad hon heter hahah!


FAVORIT...

Mat: Har många favoriter! Men just nu är ja grymt sugen på Bite Lines Tacobuffé
Låt: Hallelujah, just nu justin timberlakes version
Sak att göra: hm, kramas är bra härligt haha!
Sport: Fotboll
Dryck: Pepsi Max eller Portello för tillfället
Kläder: Legging och klänning. Fast saknar att använda jeans också.. hm.
Film: The Notebook
Bil: det vettefan


ANTAL...

Gånger du varit kär: tre kanske.
Gånger ditt hjärta brustit: en miljon nä jag vet inte ja.
Hjärtan brustit på grund av dej: inget kabske.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: några stycken
Ärr du har på kroppen: vem fan har koll på det?


SENASTE...

Bok du läste: Började läsa typ trettio för säkert ett år sedan snart, men har inte lyckats ta mig igenom den än.
Personen du fick mail av: säkerligen nå reklamskit
Personen du fick brev av: ingalill björklind
Personen du fick sms av: Kicki
Gången hela din familj åt middag tillsammans: i lördags tror jag


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: det nämnde jag längre upp på sidan
Var det kul: inte överdrivet
Hur tidigt stiger du upp: olika varje dag
Gillar du att slåss: nä det gör jag inte
Vad ska du göra ikväll: bara vara hemma o ta det lugnt och sova

Är du seriös: ja
Vad är du allergisk mot: Kiwi
Var har du ont: ingenstans just nu
Använder du hårspray: ja det händer
Kan du stå på händer: kan ja säkert
Favorit serie: följer ingen nu, så ingen just nu


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: nä inte direkt
Är du glad nu: Varken eller
Var du glad igår: det minns jag inte
Känner du någon som jobbar på sjukhus: ja
Vad dansar du till: musik
Stockholm är: väl en fin stad.
Göteborg är: en stad jag aldrig varit i
Kan du sjunga: kan ja väl
Mer värt än guld: Kärlek.
Spaghetti eller makaroner: inget av de. eller isf makaroner, o de till carbonara!
Ett land jag helst vill besöka: oj, det är många det. usa, thailand, tokyo, grekland, italien, indien, afrika, ölveraaalllt.
Ska bli skoj: att en vacker dag få ta sig härifrån.
Ska inte bli skoj: att bli gammal o skruttig
Sparar till: min överlevnad
Väntar på: sommar sol värme och lite kärlek
Pålägg som gäller: äter inte mackor så ofta
Dagens dryck: soda stream jordgubbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0