what you feel is what you are and what you are is beautiful

Oscarsgalan inatt. Höll mig vaken iprincip hela tiden. Jag kicki och evelina kämpade oss igenom natten.. eller hur var det nu egentligen kristin? Ja, hon somnade ju sisåsdär vid tvåtiden och vägrade vakna. Men men, hennes val!
Idag sov vi ut, klev upp ungefär halv ett och jag förflyttade mig ner till vardagsrummet där Evelina och Kicki satt i varsin soffa. Evelina drog sig hemmåt och vi bestämde oss för att det var dags för lunch och film.
Det fick bli en av filmerna från oscarsgalan, The Blind Side, hette den om jag inte minns helt fel. Riktigt bra film iaf.
Drog hem vid fem och har varit hemma sedan dess och egentligen inte gjort mycket alls. Kollat lite på volontärarbete, men jag vette tusan. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, lär ju sitta här och kika runt lite sedan kanske man ska slå på en film. Ja, vi får se helt enkelt. Ska ju upp med tuppen imorgon och tvätta. Såg ju nu att det var slut på rena trosor och vill ju helst undvika att köra en italienare, eller en Erika Johnson kanske man kan säga..
Hade ju egentligen planerat träning imorgon klockan tolv med Kicki, men får väl försöka ta mig till Ego senare på dagen istället. Mina trosor går före!
Och ingen bio med mamma blir det imorgon heller, vi hade ju planerat att se på Valentines Day, men självklart!!! har den slutat gå. Idiotbiorgaf!

Nä, tack och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0