what you feel is what you are and what you are is beautiful

gud vad jag älskar att köpa onödiga men billiga saker! (även om allt bara är SKIT)  
har just handlat lite från hong kong!
fem armband, en klocka och ett minneskort på 16 GB.
129 kronor betalade jag för det. sved ju faktiskt inte allt för mycket måste jag säga.
även om jag egentligen borde hållt i vart enda öra hårdare än någonsin.
särskillt om jag ska kunna tatuera mig inom snart framtid.
men förhoppningsvis får man några slantar till det i födelsedagspresent.
är ju faktiskt inte så långt tills dess. tre veckor och två dagar närmare bestämt!

men nu så här alldeles för sent tänkte jag slå på en film, journey to the center of the earth (tror jag den heter), som jag fått som tips för ett tag sedan. dricka lite PM och sedan sova faktiskt. Så jag kommer upp ett tag innan jag ska köra, så jag inte somnar på ratten! men det borde jag väl lyckas göra, kör ju ändå inte förrän 12.50. så då kan ni ju passa er!

annars, godnatt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0