what you feel is what you are and what you are is beautiful

Hoppas jag gjort ett klokt beslut..
Kändes behövligt, men känns redan lite tråkigt. även om jag tror att gör oss alla väl..
..även om det inte slutade i världens bästa stämning alls.. tyärr.
det kan ju i vilket fall som helst inte blir sämre..!


Veckans planer då, har körlektioner imorgon och körlektioner på onsdag. Sedan åker jag nog till Safinas stuga över påsk, känner verkligen att jag måste ta mig härifrån innan jag ger upp helt och hållet! Åker antingen på onsdag eftermiddag eller torsdag förmiddag som det ser ut nu. Sedan kommer jag nog hem antingen måndag eller tisdag, har ingen koll på det heller faktiskt. vet inte ens hur jag ska ta mig hem faktiskt. i värsta fall blir man kvar tills safina ska hem efter tolv dagar, men så länge kommer jag nog inte överleva friluftslivet. äger ju inte ens ett par långkalsonger för sjuttsicken!
Aa, men som sagt, ska väl bli skönt att få ta sig härifrån ett tag, är ju inte allt för ofta man tar sig härifrån. Vi ska iaf pimpla, dricka öl, dra åp dans i Laxsjö(?) om jag inte minns helt fel och åka skoter tills jag ramlat och slagit ihjäl mig halvt. Så vi får se vilket skick man tar sig hem i! Bara vi inte åker på vattnet säger jag, med tanke på förra året när det slutade i tårar då jag trodde jag stod på sjöbotten, hahah. tur man kan skratta åt det så här i efterhand iaf!

Ja, men imorgon är det iaf dags för att köra igen, dubbellektioner! Idag hade jag en enkel och det börjar gå vägen faktiskt. Så efter imorgon hoppas jag det känns kanon! För sedan har jag ju en dubbel på onsdag också innan det blir ett långt uppehåll från körskolan, då ja ska passa på att dra med pappsen och köra förhoppningsvis varje dag jag är hemma.
Tänkte försöka ta mig till kärringgrillen imorgon också och få lite fuskbränna! Fast den här gången ska jag undvika att buta ut ryggraden eller vad jag nu höll på med förra gången med tanke på att jag har en vit rand efter nästan hela ryggraden!

Annars ska jag och safina shoppa nödvändigheter till vår lill resa, det får bli torrschampospray eller vad det heter, intimservetter, sminkborttagningsservetter och deos i mängder, man är ju renligheten själv där uppe i snöskogen! ordet dusch existerar inte i vår värld där! hahah eller?

nä en film kanske innan man bäddar ner sig och laddar för körning imorgon!
godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0