what you feel is what you are and what you are is beautiful

När ska den fina våren och den varma sommaren komma?
Börjar bli less på slask, snö och regn nu. Det förstör. Helt otroligt att vädret kan påverka en så mycket.
Jag bir helt orkeslös av det här gråa trista vädret.

Har iaf tänkt mig att ja gska orka ta mig ner och sola idag, innan jag ska hem och duscha och göra mig iordning för kvällen. Känns som om det kommer bli en himla trevlig kväll! Det enda som tar emot är pengarna, jag borde spara varenda krona! Men det är jag riktigt dålig på numera, eller har iofs alltid varit men nu är det värre än någonsin!
men samtidigt måste man ju få unna sig saker ibland också!

funderar på om man ska ta sig i kragen redan nu, så jag har det gjort! Lär ju bränna mig som vanligt, men det är smällar man får ta. ska man vara fin får man lida pin!


på väg hem från barcelona 2007(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0