what you feel is what you are and what you are is beautiful

En lugn fredag, och ändå har man huvudvärk. det är ju inge vidare.
blev ju en fika på stan med anna, jocke och linn. köpte mig även ett par svarta jeansleggins. Skönt att kunna ta på sig nå annat än vanliga leggins eller strumpbyxor känner jag. Provade ett par chinos också, men dom satt som nå pös på mig, så det bidde inge av.

Efter stan drog jag hem och tog mig en liten tupplur, mycket välbehövd, var grymt trött. Sedan hade jag planerat att plocka lite på rummet, men dum som man är fokuserar man på annat, och det sluta ju som de sluta. drog sedan till linn där vi kikar lite på tv och såg på dokumentären om de stackars flickorna som blev våldtagna i bjästa(?) och våldtäcksmannen blir hyllad. grymt hemskt tycker jag, och helt sjukt vad vuxna människor kan slänga ur sig. helt jävla sjukt. vi människor är ju fan nte klok på många fläckar alltså! hua!

nu är jag iaf hemma, och är svintrött och har ont i huvudet, men känner ändå inte för att lägga mig. så får nog bli någon film, eller serie eller kanske lite farm frenzy! haha!

imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, var sugen att kolla på fotboll, men vette tusan! verkar inte vara någon annan som är sugen heller satt, sen lär det ju vara riktigt skitväder, så suget lär ju försvinna imorgon vilket fall som helst! Är ju också grymt sugen på att åka till birsta och handla lite. vilket jag absolut inte borde egentligen, eftersom jag är fattig som en kyrkråtta och åker till vemdalen om mindra än en månad, vilket jag inte heller har råd med egentligen, men på nå konstigt vis brukar ju sånt där kunna lösa sig!
På kvällen är det iaf planerat utgång, nå hemflyttsfirande för anna. Kan bli trevligt, får hoppas jag mår bättre imorogn bara, är rädd att jag börjar bli sjuk.. lillebroren min har ju varit hemma nu flera dagar och kan knappt prata för han är så slemmig och förkyld. tror jag! haha! men jag håller tummarna och hoppas på att jag förblir frisk. eller ja, så frisk jag nu kan vara!

men nu ´har jag skrivit allt för många onödiga rader här så det är nog dags för mig att sluta. så godnatt med er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0