what you feel is what you are and what you are is beautiful

Nu har jag suttit här och väntat på att Liza ska bli redo för en stadsrunda som vi nu hade bokat in. Har säkerligen suttit här redo att gå i över 45 minuter nu. Men som vanligt har kvinnan bly i skorna och kommer ingen vart utan är segast i hela vida världen.  Så nu hoppas jag någon sätter eld i baken på na så hon är klar någon gång!
För att sitta här går en bara deprimerad, det är grått ute och det snöar! kan det bli värre?
Så då kan man gå på stan, byta skor, kolla kläder, kanske råka köpa sig någonting man egentligen inte har råd med och låtsas att livet leker. Ja, jag gillar den leken! Livet-leker-leken.. he he!



Nä, ja fördriver tiden med en såndär värdelös lista så länge..


Nämn något som gjorde dig glad igår: Att liza följde med o åt middag med mig på Coffé House, gud så jag hade sett fram emot den där salladen!
Vad gjorde du kl 08 i morse? Jag körde bil.
Vad gjorde du för 15 min sedan? satt o glodde på skärmen ungefär som nu
Det sista du sa högt? hejdå
Det senaste någon sa till dig: hejdå
Vad har du druckit idag? lite mjölk
Vad var det senaste du åt? en del av en grov smörgås
Vad var det senaste du köpte? två körlektioner
Vad är det för färg på din ytterdörr? brun
Vad är det för väder hos dig nu? Det är ett förjäkla dåligt väder. snö och gråhet
Godaste glassmaken? blåbär
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? både och, beror på vad vi snackar för kärlek
Sover du tungt? nja, det händer
Drömmer du mardrömmar? ja, jämt nu för tiden
Trivs du med ditt jobb? det skulle jag nog göra om jag hade haft ett
Favoritklädsel? leggins o t-shirt kanske.. eller mjukisar
Favoritlåt just nu? lady gaga - speechless
Vad ser du om du tittar till höger? en spegel som visar toppen av mitt huvud
Vad gör dig glad just nu? just nu, ingenting.
Vad ska du göra härnäst? dra ner på stan en sväng, om liza blir klar vill säga
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Sådär..
Favoritgodis? är ganska inne på choklad just nu
Kläder just nu? svarta strumpbyxor, svart kjol, vit&svart randig långärma tröja
Sommarplaner? inga
Hur många kuddar sover du med? fem
Morgon eller nattmänniska? natt
Vad är viktigast för dig? det vet jag inte längre
Är du kittlig? jodå, lite
Snarkar du? vad jag har fått höra så ja
Stjärntecken? oxe
Äckligaste insekten? alla
Stökigt el välstädat? gillar städat men har det stökigt
Vad längtar du mest efter just nu? sommaren möjligtvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0