what you feel is what you are and what you are is beautiful

 

Precis kommit hem från körskolan. haft en dubbel körlektion, gick väl sådär. blir så omotiverad när inte allt går perfekt. visserligen är det andra gången jag är dr och kör. men iallafall. men ska dit imorgon igen, och jag hoppas det går strålande då!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. funderar på att vila lite, kunde som inte riktigt somna inatt, så blev inte tillräckligt många timmars sömn för min del! Så jag känner mig en aning sömnig faktiskt. Sedan funderar jag på om jag ska ta mig i kragen och gå ner och byta mina skor faktiskt. Innan det är för sent!

ja, men nu ska ja hälla i mig nån liter vatten, för är så grymt törstig hela tiden! sedan ska ja försöka ta mig en tupplur och hoppas på att liza hör av sig om några timmar. hejpa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0