what you feel is what you are and what you are is beautiful

otroligt less nu. på allt!
undra när man ska få vakna upp en morgon och inte känna att man hatar allt och alla..

just nu vill ja bara ställa mig på världens högsta berg, skrika och ramla ner och bara känna vinden försöka hålla mig kvar uppe och sedan bara blä! fan vad jag hatar allt!
fan, kör över mig och låt mig hamna i koma fram till sommaren. orkar inte med allt nu.

får se hur jag gör med allt. just nu funderar jag på att gräva ner mig tills solen lyser och värmen är här, det brukar ju kännas lite bättre då.

inte långt tills man fyller år heller, önskar att de var flera år kvar så folk kanske växt på sig lite. nu kanske fel personer tar åt sig eller så inte. men så känner jag iaf

nä snart ska man väl bädda ner sig här i fängelsehålan och försöka få sig någon sömn innan man ska upp och köra imorgon. heh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0