what you feel is what you are and what you are is beautiful

Gud så trött man kan vara då! och seg med för den delen...
Ska iväg på risk 1 utbildningen på körskolan om en timme och tjugo min. känns inte över drivet roligt måste jag säga.. sitta iflera timmar och lyssna på någonting som är så självklart så jag vet inte vad!

Gårdagen var ju minst sagt lite speciell. Ja och Liza impulsåkte ut till Ikea för att hon skulle handla lite, men det blev ganska mycket köpt. Det ar mattor 2,1 meters långa gardinstänger, bort och gardiner och världens största tavla, ja allt för mycket helt enkelt med tanke på att v skulle åka buss med alla grejer också! Efter många om och men fick tillslut hem alla grejer till Liza. Dock struntade hon i att köpa verktyg, så hon skulle låna sånna istället, men det blev inte av medan ja va där, så vi drog till ålen istället och tog det lugnt där!

Ikväll blir det bara lugnt för min del, kolla hockey och sova, med tanke på att jag måste upp innan tuppen imorgon, eftersom jag har körlektion kvart över sju. Så då bör ni passa er, för jag lär inte ha vaknat till ordentligt den tiden!

men nu ska ja försöka få ordning på mig själv. så sjuuuuukt omotiverad! men måste man så måste man!
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0