what you feel is what you are and what you are is beautiful

Klockan är inte ens tio och jag har redan hunnit gå en långprommis. Hur duktig är inte jag! Trots att kroppen skrek nej och motivationen var på noll, skulle jag iväg till eniro på hastighelstest klockan halv tio. När jag väl bestämt mig för att ta mig dit iaf, så var jag instöällt på att hoppa på bussjäveln. Men är jag väl börjat gå kändes det grymt onödigt så fick bli en promenix iaf. Och även tillbaka. Men det tog på krafternsa, efter en natt med dålig sömn, blev säkerligen inte mer än två - två oich en halv timme, så är jag ändå förvånansvärt pigg just nu.

Så undra vad dagen har att erbjuda. Tror att jag ska plugga lite teori med tanke på att jag inte gjort det på några dagar nu, och det är ju inte allt för långt borta. Sedan ska jag nog ner på stan en sväng och träffa Jocke och Anna och sedan färga annas hår. Men nu först och främst, lite frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0