what you feel is what you are and what you are is beautiful

Godnatt gott folk.

Kom hem för kanske en halvtimme sedan från Kicki där jag spenderat halva kvällen.
Först och främst vart det basket, dragons vann, och det var ju trevligt, sedan fick man en ros också, det gjorde en ju inte på sämre humör! Den är dock kvar hos Kicki, så varsegod! Efter basketen åkte vi hem till kicki och kollade på film, American Virgin hette den om jag inte minns helt fel, sämre än vi trodde, men fungerade. Sedan har vi bara suttit i flera timmar och surrat och skrattat åt det mesta faktiskt, tills jag kände att det var dags att gå hem. Men blev snarare en joggingtur hem, eftersom som den lilla fegskit man gått och blivit inbillar sig att man är förfölj hela tiden och att någon ska komma och ta en så får man springa. Sedan berodde det nog på en full blåsa och ihjälfrusna lår också.

Men nu tänkte jag spela lite treasure madness och sedan sova. Om jag inte slår på en film, men jag borde sova, för det är ju en dag imorgon också. Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0