what you feel is what you are and what you are is beautiful

Det här är en stor dag för mig. Jag har jeans på mig. de tär hur länge sedan som helst som jag hade ett par tighta jeans på mig, även om dom här jeansen inte brukar sitta såhär tight på mig, så har jag ju iaf fått på mig dom. Det är ju ett steg i rätt riktigt, undra bara hur lång tid detär kvar tills jag kan få på mig mina resterande typ 24 par..
Till sommarn borde jag nogkunna det. Om jag inte ger upp träningen.. Fårnog lbi lite gym imorgon för att hålla motivationen uppe innan jag tappar den helt!

Nu ska jag iaf platta håret, fräscha till mig lite och ta reda på lite kläder som ligger här och var innan jag ska umgås med Liza och Safina ikväll! Får se vad vi hittar på!

har förresten fått en charmig blodblåsa på läppen.. jätteäckligt! går inte att få bort den heller.. typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0