what you feel is what you are and what you are is beautiful

Är otroligt slö idag känner jag, men måste verkligen göra ett ryck snart, ser förhemsktut här inne och jag måste verkligen städa. Jag kan inte sätta ner foten någonstans iprincip utan att jag kliver på någonting! Sedan måste ja hoppa in i duschen också, bli lite fräsch! Måste ta mig i kragen och göra någonting ätbart också, magen kurrar som om jag hade ett odjur där inne. Och självklart går maten först, haha! Det är ju för illa!

Ikväll är det tänkt att jag ska vara med Liza, hon ville göra nå kul, så vi får väl se vad det betyder. Själv är man typ pank och det är hela två veckor kvar tills man får in några pengar.. så vi får väl se hur mycket kul man kan hitta på utan pengar!  





Would you give it all up?
Could you give it all up?

If I promise to you boy
That I’ll never talk again
And I’ll never love again
I’ll never write a song
Won’t even sing along

I’ll never love again
So speechless
You left me speechless, so speechless
Why you so speechless, so speechless?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0