what you feel is what you are and what you are is beautiful

Vad jobbigt det är när klockan är som nu halv tre på natten och jag inte riktigt vet vad jag ska göra av mig själv. Jag borde ju självklart gå och lägga mig, men jag vill inte. fast jag är trött. jag ville kolla på film, men orkar inte leta reda på någon så suget försvann. Jag hade tänkt plocka undan lite på rummet, men det orkade jag heller inte med. istället sitter jag här och lyssnar på lady gaga - speechless på repeat och knåpar sönder nagelbanden. inge vidare det. det vide ochser förjäkligt ut nu. dum & dålig ovana.
nä man kanske ska ta och göra sig i ordning och försöka sova istället, så man kommer upp imorgon i hyffsad tid.
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0