what you feel is what you are and what you are is beautiful

Bite Line och förfest igår hos Liza, en sväng ner på svensson sedan hemgång för min del. Vilket var riktigt skönt idag när man mådde riktigt bra. Så fick bli en sväng till nordic nu i eftermiddags och kolla på lite fotboll, lillebrorsan spelade, men gick väl tyvärr inge vidare för han och resten av kubarna. men men, kul o kolla lite ändå.
Och så har man ju sparat sig tills ikväll, hur nu det blir! Jag och Liza tänkte iaf dricka lite öl och dra ner på stan tydligen. Liza är sugen och jag lär ju känna suget efter ett tag jag med.
Men nu ska jag ta och sminka mig, byta om och sedan möta upp kvinnan på OK innan vi drar vidare till henne, och sedan får vi se var det bär av.

ha en trevlig kväll!


SBK - Smurfarnar BollKlubb
"Fotboll är livet, FOTBOLL"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0