what you feel is what you are and what you are is beautiful

Vilken vecka det har varit ändå, om man jämför med den senaste tiden när man bara varit lat och inte gjort någonting alls.

Men hittills den här veckan har jag hunnit vara på anställningsintervju, varit på lernia, tränat, sjungt kareoke på daltons fdm gånger med liza, skrivit in mig på körskolan och bokat två körlektioner, gjort synundersökning.. ja det kanske inte låter mycket för an annan men för mig är det mycket! hahaha!

Och nu har mitt och kickis smink kommit så vi ska dra oss mot skönsmon för att hämta vårt stooora paket! Så sen kommer man hem 11 sminkprodukter rikare! Underbart underbart!

Annars är det ju som det är, tomt och ensamt, men fullt upp på annat håll. men man kan ju inte låta bli att sakna allt, iprincip hela tiden ändå.
men nu ska jag ta och klä på mig och föna håret innan det är dags för en promenad och paketöppning. som rena rama julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0