what you feel is what you are and what you are is beautiful

Idag har det varit en lång dag. Men ändå har den gått ganska fort!
Klev upp tidigt imorse, drog iväg på intervju, drog direkt till ego för att träna sedan vandrade jag upp för alla backarna upp till kicki där jag fick lunch o vi kollade på SATC, sedan vandrade vi vidare ner till Linn där vi kollade på lite tv innan jag och kicki skulle vidare till Helex och träna. Det blev Core.. PowerCore.. fy helvete, jag orkar ingenting! Men ma gr ju så gott man kan!

Nu är jag iaf hemma och tänka sno ihop någon middag eftersom familjen är hos morfar ikväll o äter. Sedan ska jag ner till Liza osm var sugen på öl, får se om det blir en liten sväng ner på stan också, men jag ska ju upp tidigt imorogn också för att vara borta på Lernia imorgon klockan tio, och förhoppningsvis orka träna efter det också! Och sedan blir det Indoorwalking (haha, hette det så, eller hittar jag bara på nu?). Lär ju vara död efter det.

Justja......... inget paket idag heller! så får hålla tumarna för imorgon!
hoppas hoppas hoppas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0