slutkörd, hehe

ja, har precis kommit hem efter dubbel körlektion.
helvete vad trött jag var när jag klev upp imorse, eller snarare när jag klev upp för att klä på mig och sedan lägga mig och sova tills det var fem minuter kvar tills jag var tvungen att gå, så jag hann borsta tänderna och ta på mig skorna!
gick ganska bra att köra trots att jag satt o gäspa och tröttklia mig överallt. haha! vi överlevde ju och ingn kom till skada. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning, sedan ska jag lägga mig och vila lite tills Linn hör av sig efter hon har lunchat, så ska jag ner på stan och uträtta lite ärenden med henne.
men som sagt, nu en välbehövd dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0