när ska jag få fingrarna ur arslet som jag brukar säga..

.. och börja använda mitt egokort, mina träningskläder min mamma varit snäll och köpt till mig! när 17 ska jag börja inse att det här är ohållbart. Trodde jag hade förstått det idag när jag provade en sååå fin bikini och nästan slog sönder spegeln när jag såg min egen spegelbild. Men så föll man än en gång för fresetelsen och det blev lite pizza.. eller för mycket pizza för mitt eget bästa skulle jag nog vilja säga.
Nu sitter jag här nysolad och full av ångest. Äckligt luktar jag också! Har iaf sagt åt mammsen som fortfarande håller fast vid påskäggen, att jag absolut inte vill ha godis i mitt. Jag är egentligen inte så förtjust i godis, eller jo choklad! Men de få gångerj ag är sugen på smågodis äter jag fyra sedan skriker hal min kropp nej. Jag är mer för fett än socker! .. tyvärr!

Och nu är det ju som nämnt påsk till helgen.. åker ju till safinas stuga, där lär man ju tydligen nte gå ner i vikt iaf.. blir tydligen mängder med mat.. och sedan lite öl förståss. Men efter det får jag sätta igång, är ju faktiskt inte överdrivet långt till sommaren. Och fortsätter det som det gjort kommer jag sita in och blekna bort hela sommaren!
men jag får nog ta och börja i min egen takt, skippa allt ätbart och leva på PM istället om jag nu känner att suget tar över. Det har ju faktiskt funkat förr. Och självklart ska ju mitt kort användas då, och mina få små muskler som snart förmultat bort!
Synd att man inte alltid kan vara så motiverad som jag är nu, och så säker på att jag kommer klara det! Borde nästan ta kort på hur jag ser ut och sätta upp och bära med mig överallt. Då ska nog motivationen hålla sig fast!
Eller om jag håller fast vid tanken på att jag har 25 jeans som ligger och ruttnar i kläkammaren som jag inte får på mig.

nä nu jävlar!

men till dagens bravader..
sov ut länge idag, och drog sedan till körskolan för deubbellektion som jag tidigare nämnt. Gick faktiskt bra, och imorogn har jag också dubbellektion, dock 07.15, så får se om det går lika bra då. är ju smått tveksamt, då jag inte lät ha vaknat till ordentligt, så då är man nog en aning farlig på vägen.
annars har jag bara varit en sväng på stan, lämnat tillbaka skor och köpt en tröja, och lättlurad som man är har jag köpt en ny tandkräm, pepsodent white now. som sägs vara "kliniskt bevisatt, omedelbart vitare tänder, efter endast en borstning" så upp till bevis nu! Inte för att jag har så hemskt gula tänder, men ska bli spännande att se om de blir någon skillnad, man har ju som hört olika kommentarer om den. så nu får ja se till att nte slarva, morgon och kväll ska det vara! även helgdagar!
nä, nu orkar jag inte skriva mer, och ingen orkar väl läsa mer om mina ointressantheter (vad?) så jag sk nog gå och smörja in mig en massa eftersom jag fått både värmeutslag och bränt mig under min lilla vistelse i kärringgrillen!

hej hopp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0