I'm not bitter But I've seen Better days

Nädå, idag är en ganska bra dag än så länge. Även om det var kämpigt att ta sig upp imorse och iväg till körskolan. Men det gick hyffsat smidigt iaf. Dubbel körlektion idag också, och det går framåt. Men inte i den takt jag vill dock, ja vill va världens bästa bilförare nu idag på stört!

Anna ringde för en tag sedan och frågade om jag ville ta en fika med "dom" på stan senare, vet dock inte vilka dom är, men självklart ville jag det! Kan ju inte sitta här och ruttna som sagt. 
ja, så man kanske ska ta och sätta igång med uppfräschandet! känner mig som inte överdriver fräsch och fin just nu. men det kommer det också.

ha det gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0