äääääggggggg

Ska ladda nu inför ett tungt träningspass (städa rummet) med tre ägg. Är så hungrig så jag mår illa. Så tre ägg till "frukost" blir nog bra. Nästan så jag gick förbi donken nu när jag var på stan med Linn, men icke sa nicke. Magen putar ut så jag knappt ser mina egna fötter, så inge hamburgare för denna "lilla" dam inte.
Ja, så nu väntar ägg, städning och sedan packning. För imorogn vid nio drar vi vidare mot friluftslivet, skoter och pimpling. Kan bli riktigt bra tror jag! Och för att inte glömma dansen på lördag (hahhhah) kan också bli riktigt bra!
Kartan står ju och väntar snällt bredvid sängen min, inte för jag vet hur jag ska lyckas få i mig den men är ju aldrig fy skam om man får med sig ett gäng hem heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0