oh oh oh

GUD! vilken dålig hy jag har fått.
Jag kan inte sova någon annanstans än där jag är van.
Bara på några nätter har jag fått jättedålig hy!
Och jag har ju bara bott här sedan i torsdags!
Jag hoppas att jag vänjer mig snart, för det här går inte för sig, haha!

Ska iaf snart ner till stan för att sola lite, eftersom solningen ute inte gick överdrivet bra idag med tanke på att man blåste bort och så regnade det till och från.
Så nu har jag peelat ansiktet med hopp om en jämn solning och bättre hy inom kort!

Efter vi solat ska jag med upp till Anna om hn inte tar flera år på sig att handla. Vi får helt enkelt se med tanke på att jag faktiskt jobbar imorgon! Men nu måste jag skynda mig ner till kärringgrillen, känns dock lite dumt med tanke på att solen skiner ute, men men!

ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0