good for you



Var ett bra tag sedan man skrev här.
Har hänt en hel del och mycket har förändrats.
Och det är ingenting jag tänker ta upp här. Eller ja, inte mycket av det iaf!

Jobbar på som vanligt, men har semester nästa vecka, sedan är det jobb hela sommaren som gäller.
Har skaffat mig en sambo, lille Nemo min lille kissemiss, som är så liten så liten så jag tror hon ska gå sönder ibland. Vet dock inte hur gammal hon är, men anatagligen inte tillräckligt gammal för att egentligen få bli såld enligt djuraffären. Men hon verkar trivas och må bra. Sprallig som bara den men jättemysig så fort hon blir trött!
Och det är så skönt att slippa känna sig så ensam hela tiden.
Nu när man kommer hem vet man att det alltid är någon där! Och så slipper man ju sova själv också, känns tryggt det också!

Håller även på att säga upp lägenheten för att till hösten ta tag i mig själv och möjligtvis dra mig ifrån den här staden. Lutar lite åt norge faktiskt. Men får se, har ju en kisse att ta han om också, för henne tänker jag inte göra av med i första hand! Men som sagt, i höst får vi se vad som händer.

Ja, det är väl lite av vad som händer i mitt liv just nu. Inte jättemycket, men det kommer!

Nu har jag iaf nyss kommit hem från bion, var och såg tredje twilightfilmen - Eclipse, vet inte riktigt vad jag tyckte, var liite besviken tror jag.
Sedan kändes lite konstigt att se den nu, var ju tänkt någonting helt annat. Men men, saker och ting förändras, och det är tydligen ingenting man kan göra någonting åt...
Jag och Safina hade det iaf trevligt längst fram i biosalen!

Nu funderar jag på om jag ska göra mig i ordning och sedan lägga mig i sängen och se på New Moon och mysa med Nemo! Hon borde va trött snart för nu härjar hon på som bara den!
Jobb i morgon så ja, det var väl allt för mig tror jag. Godnatt!


moving on - good for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0