pretend that you love me

Äntligen lite semster!
Kanske inte börjar på bästa sätt. Men vi får se, ännu vet man inte.
Blir iaf en vecka fylld av festligheter och förhoppningsvis vill solen titta fram lite också, så man slipper kärringgrillen!
För jag planerar att komma tillbaka till jobbet med åtminstone inte lysnade vita ben!

Imorgon ska vi äntligen fira kära Linn som för nästan en månad sedan fyllde 20, och inte riktigt blivit firad ännu, hur sorgligt som helst egentligen! Men imorgon så!

Nu ska jag sitta och andas ett tag, för är grymt nervös och orolig och har världens klump i magen så jag tror nästan jag kommer spy snart. nä, nu ska jag andas djupt och kanske ta mig ett stort glas vatten så blir det förhoppningsvis bättre!

vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0