ORDNING OCH REDA..

.. löning på fredag!
Oja! och jag får mer än väntat! känns bra! Slipper jag leva på smulor från golvet! haha!


Nä, skämt och sido! Håller på att försöka få lite ordning här hemma, men verkar omöjligt. Hittar alltid någonting nyss om måste fixas! Men har aldrig orken att göra allt klart!
Men nu är jag less på den här röran! Bara för att allt är upp och ner i mitt liv just nu behöver det ju inte vara det hemma hos mig. Någonstans ska det väl vara orning och reda!

Har iaf diskat allt, förutom en mugg insåg jag. Men det är ju inte hela världen. Och så har jag brjat göra i ordning i mitt sovrum, eftersom jag faktiskt inte lagt någon energi innan på att få det trevligt och mysigt där kände jag att det faktiskt är dags! Kanske jag trivs lite bättre där inne också! Nu är det bara en obäddad säng, ett bord, och en jäkla massa kläder överallt, inge hemtrevligt alls. Men det ska vi ändra på! Även om jag planerar att flytta snart!

Nä nu orkar jag inte skriva mer, för här ska fixas! hej dååååååååååååååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0