one day

Idag blev det inge arbete för min del. Har kännt mig helt slut de senaste dagarna, och igår var jag tvungen och proppa i mig alvedon och ipren för att orka med hela dagen. Och inatt sov jag nästan ingenting och mådde inte alls bra imorse. Men mot eftermiddagen började det gå till sig och nu mår jag helt okej, så imorgon blir det jobb.

Har trots allt hunnit med en del idag iaf, som tex sagt upp min lägenhet. Så den 1 november ska jag vara som bortblåst! Vet dock inte riktigt vart jag ska ta vägen men har ju iaf ungefär tre månader på mig att komma fram till det! Efter att jag var iväg med papperna till hyresvärden tog jag mig vidare ner på stan och handlade lite. Var sjukt längre sedan jag var på stan och handlade faktiskt. Blev iaf, två par toppar/klänningar, en randig lång tröja, en väska, en duk till köket, glasunderlägg i sten, handkräm, nagelkräm, nagelborste, två par cykelbyxor eller vad dom kallas och ett halsband. Jag klarar inte av att gå på stan när det är rea.Det slutar alltig med någonting sånt här, men som tur är är det inte många lappar som ryker, och det är ju himla skönt!

Har även bokat tid för att göra första omgången slingor, på fredag! Är nästan lite nervös, för jag har ingen aning om hur det kommer se ut. Jag håller tummarna för blont, men man har ju ingen aning!

Nu har jag nyss städat halva köket och hela toan ordentligt och sitter nu i soffan och kollar ut på himlen som är alldeles babyblå, rosa och lila! Himla fint, synd min kamera är så dålig så jag inte får någon riktigt bra bild härifrån! Så ni får väl kolla ut istället helt enkelt!

Nä, undra om man ska fixa lite mat, mitt bästa, avokado, keso och skinka! Och det är ju inte särskillt onyttigt heller. Nu på sommarn när man bör tänka på figuren liksom, även om jag bara visat upp den två gången i sommar! haha! Nä, nu blir det lite "mat" och film och sedan läsa lite innan jag släcker och sover!

ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0