hear me pray

Idag har jag varit på jobbet nästan hela dagen, sedan blev det en sväng på stan med Liza innan vi drog och hyrde tv-spel och drog hit och spelade. Efter någon timme kom Erik och vi åkte ut till Alnö och hämtade Buss och nå apmongospel som vi sedan spelat här. Så det är inte jättemycket som hänt idag.

Nu drog dom nyss och jag och Nemo ska bädda ner oss och kanske se en film eller läsa lite bok för att sedan gå och lägga oss. Fast hon är allt för pigg för det egentligen, så hon lär ju attackera mina fötter ett flertal gången och bita (eller ja, försöka) min händer innan hon inser att det är tråkigt och lägger sig och sover istället.

Imorgon väntas jobb igen. Sedan vet jag inte alls, blir nog en lun helg eftersom det är jobb som gäller hela helgen. Möjligtvis att man hittar på någonting opå lördag eftersom jag bara jobbar ynka fyra timmar på söndag eftermiddag och sedan är det semester som gäller, ska bli så grymt skönt! Bara hålla tummarna för att GF blir mer lyckat detta år, men ja, vi får helt enkelt se, känner som man är tillbaka på samma ruta som då. Inte jättekul, men det är väl bara att bita ihop, och göra det bästa av situationen och ha så roligt man bara kan ha!

Nä sängen var det nu ja! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0