Friday i'm in love

Varför är folk bara elaka? Kan inte låt bli att tycka det är så synd. Även om jag inte har med saken att göra och inte borde bry tycker jag fortfarande det är synd att det är så. Hursomheeeelst! Snart helg! En och en halv timmes slit kvar på jobbet. Jag är trött och har ont i magen för jag ätit för mkt. Men som sagt snart är det helg. Kvart över sex slutar jag och då kommer mamma, pappa & lillebror min och hämtar mig så hämtar vi min väska kollar till katten sen drar jag som sagt till tranviken och bor där till måndag som det ser ut nu! Ska bli så skönt och jag håller tummarna för fint väder, eller åtminstone hyffsat! Men nu måste ja kämpa vidare på jobbet! Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0