från och med DU

Jag skulle kunna skriva en hel bok, eller offra mitt liv till att förklara allt och försöka få dig att förstå, men du skulle inte ens då göra dig besväret att försöka förstå..

det är overkligt allting.



Gatufesten är iallafall över, dvs även min ledighet.
Gatufesten var en besvikelse och jag hade lika gärna kunna suttit hemma och sett på film hela veckan.
Känns bara som om jag gjort av med överdrivet mycket pengar och gjort bort mig själv. Och låtit allt bara gå för långt helt enkelt. Ja det är väl det jag har att säga om det hela än så länge..

Idag har jag inte ens varit ut genom dörren, även fast jag mått bra trots att jag hållt igång sedan i måndags! Och inte kom hem förrän kanske sju imorse. Jag har ägnat dagen till att sova ut, städa och för första gången på väldigt länge laga riktigt mat! Sedan var det tänkt att jag skulle till anna och jocke och kolla på deras lägenhet men dom hade mycekt kvar att fixa där och sedan började det ju regna och ovädra så jag stannade hemma och såg fotboll och massa film.

Imorgon är det dags för jobb igen, men dock inte förrän klockan 16.15, så det känns skönt, dock så slutar jag 00.30, men blir nog en lugn kväll så det känns bra!

Nä, nu ska jag nog bädda ner mig och antingen sova eller läsa lite. Klockan är ju en del så jag borde sova, men även fast jag är riktigt trött så vill jag inte sova. Ja, jag vet inte alls vad det är frågan om. Man kanske har slagit i huvudet eller nått, känner mig lite konstig faktiskt.. HE HE HE..


nä godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0