fast för evigt

Folk säger att man inte kan styra vem man ska älska. Men jag hoppas att en vacker dag visar det sig att folk har fel. Och att man kan lära sig att istället älska det som är bra för en istället.
Jag älskat för många människor som det sedan visar sig att det var bortkastade känslor. Och att det inte betytt någonting för personen faktiskt. Jag trodde man kom långt på det. Men se så fel man kan ha.
Den senaste tiden har jag insett att jag har haft fel i det mesta.
På ett sätt kanske det medföljt någonting bra. Som en nystart, jag har inte längre någonting alls i princip att hålla fast vid eller stanna för. Jag kan göra precis vad jag vill.
Även om allt känns mörkt och ensamt just nu.. Så ska jag så fort jag får chansen ta mig härifrån och faktiskt börja leva. För jag har inte riktigt känt mig så levande den senaste tiden. Jag tittar tillbaka och vet inte riktigt vadj ga har gjort av mina senaste år, mina kanske bästa år i livet bara försvann utan att jag han stanna till och se vad som egentligen hände. Men det är väl sådanna här tillfällen man ska glömma det förgågna och blicka frammåt.
Jag har inte längre någonting att förlora uppenbarligen, så nu gäller det bara att komma på vad jag vill göra av mitt liv, och sedan bara göra det!
Det enda jag vet att jag vill är att gå långt..
..ensam stark sägs det.. vi får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0