do not speak as loud as my heart

Precis kommit hem nu, en aning sent med tanke på att jag börjar jobba klockan 9.00 imorgon.
Har iaf varit en sväng till hamnen med Liza för att iaf få lite sol på sig, även om det inte var mycket alls så var det skönt att komma ut lite. Sedan blev det en sväng till svensson där det fick bli en öl innan vi drog vidare och kollade runt lite. Vi beslöt oss dock för att dra oss hemmåt eftersom klockan drog iväg och jobbet närmde sig.

Vi kom även frm till en hel del bra förslag, och jag kommer sova gott inatt med tanke på de vi planerar!
Men som sagt, jobb imorgon förljt av.. möjligen en liten utgång, jobbar dock några timmar på söndag, sedan en veckas semster! UNDERBART! Kanske ska firas efter jobbet då kanske.

Nä nu ska jag och Nemo gå och lägga oss, och förhoppningsvis ger hon fan i att bita mig, som tydligen blivit en liten vana för lille fröken fräken.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0