classic

Tröttsam dag.
Vaknade ganska tidigt icke bakis. Men bestämde mig för att sova ut lite iaf.
Sedan gick jag och Linn till Anna där vi kolladep å när hon städade och så hjälpte jag till lite med tvätten sedan drog vi oss ner på stan och jag svettades ihjäl eftersom jag klätt mig för mulet väder som tydlgie betyder kyligt väder för mig. Så jeans, står svart t-shirt och en visseligen tunn kofta, men ja en kofta!
Jag trodde jag skulle svättas ihjäl!

Köpte mig iaf ett par halvfula ballerina, eftersom utbudet i den här staden är värdelös! Och så hittar man ett par vanligt svarta ballerinaskor, ingenting speciellt alls med dom, ja perfekt tänkte jag tills jag kollade på prislappen och ville vrida nacken av någon jävel. Det är sjukt, ett par ballerina som jag skulle lyckas förstöra på ngåon vecka, (ja jag är en skoslitare så in i h-vete) för flera hundra. Vilken annan sko som helst, men en vanlig enkel svart ballerina!!

Aja, fick iaf med mig ett svart skärp och ett par svarta "leggins-shorts" också. Och några systemkassar! Men ändå kännerj ag inget jättesug för Gatufesten över huvud taget. Jättesorgligt! Jag hoppa det vänder snart!
Har iaf fått jobb på fredag dag på gatufesten! Ska bli himla skoj! Eller ja mest skönt med lite extra kosing!

Nu tänkte jag iafta och mjukstarta kvällen med en folköl innan jag gör mig i ordning och kilar ner mot liza följt av stan! ses i tälten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0