Another situation

Gud vilken seg dag. Vill bara tillbaka till tranviken och lugnet. Nu sitter jag i stället på jobbet och väntar på att dagen ska ta slut. Och helst att det ska bli fredag eftermiddag igen så jag kan åka ut till havet igen och stanna till på måndag. Känner att även om det inte är långt bort är det skönt att komma iväg. Göra någonting jag i princip aldrig gör. Tar det lugnt och skiter i vad alla andra gör, skiter i om jag missar någonting "kul". Jag tycker endå inte det är nå kul.. För en gångs skull känner jag att jag behöver inte vara överallt och träffa alla. Jag skiter i om jag missar någon eller något jag velat vara med om.. Jag behöver en paus! Har ju iaf fått lite energi de senaste dagarna när jag varit där ute och klivit upp i tid för att ta en simtur i poolen, spelat volleyboll, tagit nattbad, sett film och spenderat lite tid med familjen och främst min lillebror. Man träffar dom ju inte allt för ofta nu för tiden. Sen är det inte helt fel att vara ute nästan hela dygnet heller, få lite sol och grejer. Kändes så hemskt att i måndags var första gången det här året som jag använda min bikini.. Och låg på en strand för den delen! Men nu har jag bränt ansiktet så jag får nog smörja in mig ordentligt om det blir fint väder mot helgen. Men nu ska jag återgå till mitt arbete men först lite "rast"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0