älskade ängel

Ingenting blev som jag tänkt mig igår.
Det var lungt. Och det hela fick mig att inse saker, som jag egentligen visste, men som jag senaste tiden försökt dölja på ett eller annat sätt.
Känner mig bara förvirrad, sorgsen och otroligt slut. orkar bara försvann. orkar knappt hålla kroppen uppe när jag tänker på det, känner mig bara svag och som om jag ska falla ihop vilken sekund som helst.

tur det är GF och man kan ta till flaska.. HE HE HE.. ja.. vi får väl se hur det blir. Idag börjar vi lugnt iaf, sedan kommer det bara gå utför. Och jag hoppas att det får mig på andra tankar. Men antagligen inte. Inte som det känns nu.



Det är så hemskt att veta ett en persson är så underbar och bra. Godhjärtad kärleksfull och snäll, någon att offra lite för. Någon att nästan ge upp för. Men som döljer alla dessa sidor för en.. Och ingenting verkar få den sidan av personen att komma fram igen.. eller är det kanske bara jag som förstört det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0