what you feel is what you are and what you are is beautiful

Hemma nu från sveg, vemdalen och allt knas.
Har inte riktigt varit som jag hade tänkt mig, men har varit bra ändå.

Vi åkte bort till sveg onsdags förmiddag och första stoppet blev självklart dollar store! Och direkt efter det Sibylla, och efter det Ica!
När vi kommit fram till Annas stuga i sveg fixade vi brasan sedan satt vi där och mysta med vin och chips. Böev ganska lugnt för min del, men lite värre för vissa andra! Dagen efter bastade tjejerna och sedan gjorde vi oss i ordning för att åka upp till vemdalen där åtminstone jag skulle fira nyårsafton! De andra visste inte, men till slut blev de så de åkta tillbaka till sveg medan jag stannade i vemdalen för att fira nyår med André i deras grabbstuga. haha, som ensam kvinna klarade jag mig bra och hade ett trevligt nyår!
dagen efter mådde man inte lika prima, rättare sagt för jävligt och såg ännu värre ut! Strax efter sextiden kom tjejerna och hämtade mig och vi begav oss tillbaka till sveg, där det blev mys med Twilight och en massa surr.
Och idag har vi bara åkt bil hela dagen lång. Från 11.00 till 16.00 ungefär. haha, var lite knas! Men nu är man hemma och ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, tjejerna snackar om en sväng på stan men känner verkligen inget sug för det, men vi får se. Måste iaf träffa anna och hämta min telefon som jag glömde i hennes bil när jag hoppade av här hemma. Och den klarar jag mig ju inte utan!

Nu tänkte jag gå och föna och fixa håret iaf, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0