what you feel is what you are and what you are is beautiful

Usch, vad hungrig jag är! Kanske inte så konstigt med tanke på att jag inte ätit någonting sedan halv sju igår. Men latheten har helt enkelt tagit över. Men mammsen min säger att snart är det mat, så jag får lita på det och härda ett tag till.
Har nu försökt städa undan lite på rummet... igen! Men som vanligt går det inge vidare. Har iaf fått bort ungefär hälften av kläderna från golvet, bäddat sängen, plockat undan från byrån vid sängen och sminkbyrån. Så jag har ju trots allt kommit en bit på vägen iaf. Och det är ju alltid skönt!






Det här är någonting jag inte känner till.
Det är upp&ner och helkonstigt,
och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.
Jag trodde jag visste vad jag ville,
men ska det vara såhär,
så har jag faktiskt ingen aning alls.
jag vill ha känslan av någonting bra..
glömma det gamla & blicka framåt..
eller ja jag vet nog egentligen vad det är jag vill ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0