what you feel is what you are and what you are is beautiful

Trevlig kväll hos Thess igår. Det var jag, Thess, Anna, Kicki, Linn och Evelina. Men evelina och Linn drog hem strax innan tio, för de båda skulle upp tidigt idag. Vi andra var kvar till säkert halv två, jag minns faktiskt inte.
Vi spelade Buzz och Med andra ord. Himla skoj, jag drack vin och fick en drink av Thess, hemskt gott. Sedan bar det bara av hem, lika tråkigt som vanligt.. och värre blev det ju. Tur jag somnade snabbt..

Idag har jag inte hunnit med mycket alls, suttit vid datorn bara, och smsa, en riktig nörd är jag idag! Sedan får vi se vad dagen har att erbjuda, ingenting trevligt antar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0