what you feel is what you are and what you are is beautiful

Blir galen av att inte kunna sova på nätterna. Ligger och vrider och vänder på mig, tycker mig höra röster, se folk och när jhag väl somnar förstör drömmarna ännu mer. Halv sex somnade jag tillslut. HALV SEX?? det ska inte behöva vara så...

Nu är jag iaf vaken sedan några timmar tillbaka och försöker nu städa, men finner ingen ro till det heller, trots musik och brist på annat att göra. Det är någonting som stör.. någonting jag inte kan få grepp om eller bara glömma för om så en liten stund.
Jag känner mig som en bomb som snart kommer sprängas! haha.. fan!

Men ska försök få lite ordning här inne iaf...hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0