what you feel is what you are and what you are is beautiful

Det kanske är bra att få lite tid att andas. Ta det lugnt.. ja känna lugnet helt enkelt. Ja, kanske..
fast om en timme kommer jag undra hur och varför jag någonsin kunnat tänka så. ja, kanske..

tur man är sysselsatt säger jag bara, även om det nästan tar död på mig..

Idag har jag spenderat dagen i birsta på Joy och efter det varit och tränat med Safina! Vilka hurtbullar vi blivit! Fick som tur var skjuts hem av pappa eftersom det är så överdriver mycket snö ute och eftersom en buss kört i diket när jag åkte ut imorse!

Men imorgon är det dags att åka den där bussen igen (hatar buss!!) men får som tur är skjuts hem imorgon också! Och ska nog antagligen gymnma lite efter det också! Sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda! lär ju vara helt slut, men lite vin vore gott. Fast kanske man ska spara sig till lördag! eller köra dubbel, eller först och främst se till så man får sig lite vin över huvud taget! jobbigt man är så busy! haha! tycker någon vem som helst med lite tid över kan köpa en härligt Black Tower Box åt mig och ställa utanför dörren min! Vore väl nått det!

Nä skämt och sido, ska nog slå på ett las vegas avsnitt till, eller kanske två till och med innan det är dags att sova, klockan är ställd på sju imorgon bitti! Uppe med tuppen vare va! Duktig man är! Och inte har man försovit sig en enda gång den här veckan heller! de ni! men nu är ja sugen på festis, man kanske ska ta sig ut i snöstormen bort till OK innan las vegas! Fast då lär ni inte se mig mer, så vi skippar nog det!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0