stop crying your heart out

Vad hände? Eller vad händer? Jag har ingen aning om vad som pågår, vad det här innebär.
men jag kan ingenting göra längre.. bara vänta och se.
fokusera tankarna på någonting annat helt enkelt! hah! är ju min starka sida menar jag..
ja ja.. även om jag gjort hemskt mycket som jag ångrar vet jag ju att jag inte kan göra någonting ogjort. tyvärr.
och trots allt som hänt känns det så hemskt och jobbigt att inte kunna göra någonting åt .. någonting.
och den här gången vet jag inte ens hur det ligger till, är man hatad och förstörd redan nu, eller är det någonting "man" kommit över och glömt idag.. som det sägs att "man" gör varje gång det blir skit..
aja, om "ett tag", ingen aning om hur länge.. kanske man får veta.. iaf någonting!

..tills dess gömmer jag mig.



nä, ska nog släpa mig till ego snart.. trots att jag knappt ens kan stå på hälarna, dom är alltså helt döda och röda och såriga. Vet inte riktigt hur jag lyckas, men är man van vid att vara lat och inte gå och stå överdriver mycket, så är det här hemsk ovanligt faktiskt, att stå nästan åtta timmar varje dag! Men det är väl träning det också?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0